- Trivsel, kunnskap og mangfold

Elisabet Skogseid imponerer ingen med sine kokkekunster i Gourmetkurva UB sin reklamefilm, men det er heller ikke meningen. Heldigvis vet hennes tilsynelatende slappe sønn råd.

I anledningen fylkesmesterskapet for ungdomsbedrifter har 2SSA laget to bidrag til konkurransen "beste reklamefilm". De fikk god hjelp av elever fra 2MKA og 2MKB til lyd, filming og redigering. Den ene filmen har elever fra 2SSA laget manus til, mens den andre ble produsert i sin helhet av elevene fra MK.

Elisabet stilte på kort varsel sporty opp som en noe halvlært kokk , og hennes oppgave var å framstå som en stresset mor som ikke helt fikk til matlagingen, ettersom de snart ventet besøk. Hvordan det går il slutt får du se i filmen.

Ettersom hele videogruppen var involvert i dette samarbeidet, ble det produsert ytterligere en film for ungdomsbedriften. Her hadde Markus Gjengaar fra 2MKB regien.

Filmene ble laget i løpet av en kort dag, så det var lite tid til finpussing. Likevel endte samarbeidet opp med to filmer som elevene i 2SSA var godt fornøyde med. Så gjennstår det å se om dette holder til en plass blant de tre beste reklamefilmene under fylkesmessen for ungdomsbedrifter 19. mars.

Du kan se en av filmene her. For å se den andre filmen, kan du gå inn på denne linken:

 

PS: Dersom du får feilmelding under filmen, ka det hjelpe å bruke en annen browser enn Internett Explorer.

av Hårtveit, Gustav, publisert 14. februar 2014 | Skriv ut siden

Siste fra Medier og kommunikasjon

  • Tom Knudsen Vvgs 04
    av Tom Knudsen, 14.11.17

    Media Vennesla elever i full sving under årets Sørveiv.

    Les mer
  • Yfmessa1
    av guha8, 09.11.17

    STOR INTERESSE FOR NYE MK !

    Les mer
  • Randoeya 01
    av Media Vennesla v/ Thomas Nupen, 31.08.17

    Fotosafari på Randøya 2017

    Les mer